ZİRVE DAĞCILIK 4. ALADAĞLAR ŞENLİĞİ

• Bu yıl kulübümüzün düzenlediği Aladağlar dağcılık Şenliğine Turgutlu Şubesi olarak 10 sporcu ile katıldık. Kuşadası, Söke, Selçuk ve Turgutlu şubelerinin ortaklaşa tuttuğu “Aladağlar Otobüsü” ile neşe içerisinde Niğde’ye ulaştık. Yol üzerindeki mutlaka görülmesi gereken muhteşem Gümüşler manastırına uğradık. Çamardı ilçesi yemek ve alışveriş molası sonrası kamp yeri Emli Vadisine ulaşıyoruz. Kamp alanında diğer şubelerden gelen dostlarla hasret gideriyoruz. Teknik toplantı sonrasında çıkılacak zirveler ve gruplar belirleniyor. Bizim grup sabah 02:00 de rehberimiz Mehmet Gültekin öncülüğünde Lahitkaya zirvesi için yola çıkıyor. Zirve disiplini ile çok güzel vadilerden geçerek, oldukça zorlu tırmanış sonunda saat 08:00 de zirveye ulaşıyoruz. Bu güzel faaliyetimiz saat 13:00 de kazasız belasız kamp alanında sonlandırıldı.
    Bu güzel faaliyetin gerçekleşmesinde emeği geçen başta genel başkanımız Orhan Kozan olmak üzere; bizim araç organizasyonunu gerçekleştiren Kuşadası Şube başkanımız Halil Özer’e, Söke Şube başkanımız Faysal Yeşilyağcı ‘ya, Selçuk şube başkanımız Özgür Aydoğan’a, rehberliğimizi de yapan Bodrum şube başkanımız Mehmet Gültekin ‘e, oluşabilen ufak tefek olumsuzlukları hoşgörü ile tolere edebilen anlayışlı, hoşgörülü, paylaşımcı, disiplinli tüm Zirve sporcularına teşekkür ediyorum. Her şey gönlünüzce olsun.