Zirve Dağcılık Turgutlu Görenez’de…

Pazar sabahı Akhisar’a doğru yola çıkan Turgutlu Zirve Dağcılık ve Doğa Sporları Kulübü dağcıları Görenez köyü civarında yürüyüşlerini gerçekleştirdi.Köy kahvesinin önünden başlayan yürüyüş Erçin Tütünsatar’ın rehberliğinde başarılı bir şekilde sürdürüldü.Güzel bir havada doğanın tüm renklerini izleyerek yürüdük. Erken gelen baharın müjdecisi olarak açan çiçekler ve filizlenen meyve ağaçları içimizi ferahlattı. Orman içerisinden, patikalardan, derelerden geçtik, zaman zaman tırmandık, zaman zaman da inişler yaptık.Derelerdeki suların azlığı oldukça dikkatimizi çekti.Keyifli giden yürüyüş kayalıklara geldiğimizde biraz zorlaşsa da  Zirve Dağcıları zorluğa rağmen kayalıklardan geçişi de başarılı bir şekilde tamamlıyorlar.

Yürüyüşümüzün sonunda Görenez Şelalesi’ne vardığımızda incecik akan suyu görünce hayal kırıklığına uğruyoruz.Günlerdir yağmayan yağmur sebebiyle şelalenin akışı da kesilmiş görünüyor.Hazırlıklarımızı yaparak aracımıza biniyoruz.Görenez’den çıktıktan sonra yol üzerinde bulduğumuz piknik alanında yanımızda getirdiklerimizle açlığımızı gideriyoruz.Mola sonrası Turgutlu’ya dönüş başlıyor.Yürüyüşümüze katılan tüm arkadaşlara anlayış ve katılımlarından dolayı teşekkür ediyoruz.